FORMULES

 

  • Individuele coaching (mogelijke thema's: assertiviteit, communicatiestijl, emotie beheer,...).
     
  • Individuele coaching ter ondersteuning van de startende leidinggevende of als onderdeel van een leiderschapstraject waarbij tijdens de coaching dieper op individuele kwaliteiten wordt ingegaan.
     
  • Sparring partner voor directieleden, CEO's, leidinggevenden (nieuwe uitdagingen, team doorheen veranderingsproces loodsen,...).
     
  • 'Spreekuur' in bedrijven: medewerkers de mogelijkheid bieden om te praten over persoonlijke hindernissen.

 

 

 

 

 


 

  • Coach als aanspreekpunt in bedrijven: het psychosociaal welzijn van medewerkers is belangrijk. Medewerkers kunnen met problemen terecht bij de coach, samen wordt er naar oplossingen gezocht.
     
  • Terugkoppelingsgesprekken na een zelftest of 360°-bevraging (leiderschap, communicatie, persoonlijkheid), en eventueel  aansluitend een coachingstraject.
     
  • Conflictcoaching.
     
  • Bemiddelende driehoekgesprekken.
     
  • Ondersteuning van hr en directies om een gepaste begeleiding te zoeken voor medewerkers (detecteren noden).