FORMULES
- Individuele coaching (mogelijke thema's: assertiviteit, communicatiestijl, emotie beheer,...).
- Individuele coaching ter ondersteuning van de startende leidinggevende of als onderdeel van een leiderschapstraject waarbij tijdens de coaching dieper op individuele kwaliteiten wordt ingegaan.
- Sparring partner voor directieleden, CEO's, leidinggevenden (nieuwe uitdagingen, team doorheen veranderingsproces loodsen,...).
- 'Spreekuur' in bedrijven: medewerkers de mogelijkheid bieden om te praten over persoonlijke hindernissen.
- Coach als aanspreekpunt in bedrijven: het psychosociaal welzijn van medewerkers is belangrijk. Medewerkers kunnen met problemen terecht bij de coach, samen wordt er naar oplossingen gezocht.
- Terugkoppelingsgesprekken na een zelftest of 360°-bevraging (leiderschap, communicatie, persoonlijkheid), en eventueel aansluitend een coachingstraject.
- Conflictcoaching.
- Bemiddelende driehoekgesprekken.
- Ondersteuning van hr en directies om een gepaste begeleiding te zoeken voor medewerkers (detecteren noden).